The Hundred Year Kingdom
Welcome to an untouched new world. Only you—the Creator—and a mythical young goddess who calls herself an oracle exist here.
・Develop a civilization from the ground up over 100 years in this simple turn-based simulation.
・Construct buildings and cultivate land to create and nurture a civilization with the help of a mythical young goddess who calls herself an oracle.
・Your world will be free of complicating elements like diplomacy, war, and calamities. Rest assured, barbarians won't invade and Gandhi won't launch a nuclear attack on your beautiful world!
The Hundred Year Kingdom lets you build and care for a civilization in a world of your own making. Set up and reshape your world with realms covered in mountains, vast seas, thick savanna, or whatever you like!