The Innsmouth Case is a detective adventure in the style of an interactive book inspired by the fantastical works of horror legend H.P. Lovecraft. The unique mixture of horror and humor makes The Innsmouth Case the first scary-comedy-text-adventure of its kind. A game in which every decision counts, and there is far more than one way to successfully solve the case ... or fail miserably!