The Jackbox Party Bundle
Are you ready to become the life of the party? Enjoy all of the [German/Italian/French/Spanish] hits that Jackbox has to offer with The Jackbox Party Bundle! Play 10 different award-winning party games using your phones, tablets, or any web-enabled devices as game controllers. This bundle includes hilarious fan-favorite games that are sure to please everyone in your group: trivia, drawing, writing, hidden identity, and more. Have too many friends? Games in this bundle support anywhere from 1-10 players. Additional people in your group can join and play along in the audience as well. All games in this bundle can be played in French, Italian, German, or Spanish.