Start Your Party
Whether you’re in your dorm room with roommates, surrounded by family during the holidays, or joining a video call happy hour with coworkers, there’s something for everyone. Use your phone or tablet to join! Games support anywhere from 1-9 players and up to 10,000 audience members influencing the outcome of the game. Play with friends around the globe in English, French, Italian, German, and Spanish.
Tee K.O. 2 (Drawing, Writing): In Tee K.O. 2, return to T-Shirt Island, where the most hardened warriors in the world compete in a deadly fighting tournament. The drawing finger–not the fist–decides the victory!
FixyText (Writing, Teamwork): FixyText is the Wild West of text-editing. In this chaotic game, everyone’s in group chat, typing all at once to make the most memorable statement. And there’s no delete key. Take that auto-correct!
Hypnotorious (Hidden Identity, Roleplaying): Hypnotorious is a game with secret roles, tentative alliances and of course, silly answers to ridiculous questions. Who is on your side?
Timejinx (Trivia): In Timejinx, you’re a time traveler from the future competing in a high-stakes trivia night. Save your current timeline by answering questions about the past.
Dodo Re Mi (Music, Teamwork): In Dodo Re Mi, your phone is your instrument. You and your flock must make music together to escape the hungry jungle plant.