The Jackbox Party Trilogy 2.0
Why settle for one Party Pack when you can get three? The Jackbox Party Trilogy 2.0 includes all the games from The Jackbox Party Packs 4, 5 and 6! You don’t need a bunch of controllers to join the fun. All of our games are played using any internet-connected devices, like phones, tablets, or laptops, as controllers! A great collection whether you already have the first Trilogy or you just want to enjoy these 15 games!