Voidgem, a powerful wizard, has stolen all the magical relics of the ancient world, and then created evil minions and monsters to begin a reign of terror.
The relics of the ancient world are scattered across various parts of the world. As a lone knight armed with only a sword, a shield, and incredible courage, set out for adventure in search of the lost relics and face all enemies in your way.
Explore over 30 diverse levels, collect powerful items, and battle menacing bosses on your quest to save this pixelated fantasy world.