The Legend of Dark Witch
After all the Syega crystals are missing, the world plunges into darkness. As the dark witch Zizou, you must retrieve the missing Syega Crystals.
The Legend of Dark Witch is a 2D platform action game. Zizou can learn new attacks by defeating bosses. She will need every one of those attacks if she is going to save the world.