The Long Gate
Explore ancient caverns filled with mysterious puzzles and traverse relaxing oases of nature. Repair the three types of ancient circuits and unravel the mystery of what happened to their creators. The Long Gate is a challenging and elaborate puzzle game with puzzles based on real world physics and circuits.