The Many Pieces of Mr. Coo
The Many Pieces of Mr. Coo is a whimsical point’n’click adventure with a surrealist story, astounding hand-drawn animations and hilarious puzzles. Mr. Coo is trapped and broken into pieces. But most of all, he has no idea of what’s going on. Is that a giant chicken over there?