The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan
As the 1920’s draws to a close, political tensions run high in Italy. When a member of the top-secret Myth Seekers agency goes missing, you’re called in to discover the truth. Can you recover the Hammer of Vulcan before havoc is unleashed by the ancient gods? Explore picturesque locations across modern Italy and solve challenging puzzles as you clash with the deadly foe of the Myth Seekers!