The past and future cannot be explored alone! Team up with a friend and piece together the mysteries surrounding Albert Vanderboom. Communicate what you see around you to help one another solve various puzzles and explore the worlds from different perspectives!
The Past Within is the first co-op only point-and-click adventure set in the mysterious world of Rusty Lake.
Play together with a friend, one in The Past, the other in The Future. Work together to solve the puzzles and help Rose set her father’s plan in motion!
Both players will experience their environments in two different dimensions: 2D as well as in 3D - a first-time experience in the Rusty Lake universe!