The Prince of Landis
In the year 198X, young Evan must survive a bleak life in the snowy backwater of Landis, Oregon.
One fateful day, his existence is forever changed by the dark influences of a strange visitor from another world. With the guidance of his new ally, can Evan stand up against schoolyard bullies?
The Prince of Landis combines the character-driven story and dialog of a visual novel with the exploration and puzzle-solving of an adventure game.