The Rise of the Golden Idol
Uncover the truth behind 15 strange cases of crime, death and depravity in the 1970s. The world has changed dramatically - the sins of humanity have not.
Three centuries following the unspeakable fate of the Cloudsleys, the legend of the Golden Idol has all but faded. Now it is carried only in small whispers, uttered as an obscene myth.
The Rise of the Golden Idol follows a tenacious relic hunter on a quest to unearth the powerful artefact that - if legend is true - can reshape the world.
As the observer, you must investigate 15 strange cases of crime, death, and depravity. Like before with The Case of the Golden Idol, you are free to investigate however you wish and build your own theory.
You must make sense of a grand mystery that unravels across an age of hallucinogens, fax machines, parapsychology and TV guides.