Captivating Puzzles: Easy to start, yet hard to put down, The Room Two presents a compelling mix of intriguing puzzles which will take you on a journey of myth and machinery. Discover hidden messages, decipher codes and unlock sophisticated mechanisms with the help of an ornate eyepiece which reveals the unseen.
Entrancing Artwork: Featuring a multitude of intricately detailed objects to discover within a variety of stunning environments, The Room Two offers new ways to challenge your puzzle solving skills.
Compelling Story: Curious letters from an old friend will draw you deeper into the mysteries of The Room Two, letters which somehow seem to span time and space. The cryptic path ahead awaits, interwoven with secrets, deception and peril.