The Savior's Gang
In The Savior's Gang, the player controls The Savior, a powerful entity that is crucified and trapped between the world of mortals and heaven. This unfair death triggers the wrath of his father, an almighty pigeon, which unleashes a series of traps, disasters and dangers all over the world. The Savior must negotiate with his Father to stop these catastrophes and save only his worshippers from all these evils and, try to get out of limbo and recover his power. To achieve his goals, he will have his good friend Stan (he hates to be called Satan) and the intermediation of his Mother and Stepfather.