The Shape of Things
Experience a relaxing atmosphere from the comfort of your cozy room by solving small 3D puzzles inside collectible gachapons, and find the original shape of things.
Puzzles appear in various combinations; you need to find the correct position for each piece by rotating, panning, or scaling until you find the shape of things.