The Shapeshifting Detective
The Shapeshifting Detective is a supernatural-noir murder mystery FMV game. Play as a detective and investigate the murder by shapeshifting into any character. Even the next victim.
Dorota Shaw is dead. And the prime suspects are three tarot readers with the uncanny ability to predict murder - or commit it. It’s your job to find out what else they know - but they won’t reveal their dark secrets to just anyone… Luckily, you can be anyone you want to be.
The game features more than 1600 full HD video responses, a simple questioning interface with unique ‘delete’ mechanic, and a randomly chosen murderer at the start of the game. Developed by the World Record-breaking makers of "The Infectious Madness of Doctor Dekker".