The Sirena Expedition
"I remember getting the call vividly. I was trying to finish up for the day, but a stack of paperwork was keeping me late. To be honest, I was also looking for reasons not to go home. My phone rang, I answered it, and the director of the institute was talking, albeit disjointedly, about something that had turned up in a recent survey of The Sirena Deep."
Explore a mysterious, abandoned underwater facility at the bottom of the Mariana trench. Who built it? What was it used for? Perhaps you will find answers, or perhaps the answers will find you.