The Snow Fable: Mystery of the Flame
Embark on a match-three adventure of breathtaking magic and boundless imagination! Play levels that combine a match-three board with a sliding tile puzzle. Defeat perilous bosses that threaten to overtake the screen. And make clever use of character skills and bonus tokens to wipe the board clean with an explosive flourish.
A girl embarks on a quest to save her fiery friend. But with each step forward, she draws closer to an encounter with a dark force she could not have conceived. Here, you’ll decide the fate of Mystery of the Flame — will it remain sealed or be finally solved?