The Song Out of Space
Find out what really happened that night by exploring a town full of suspects with something to hide, and stop it from ever happening again.
Choose to play as federal agent Catherine Armstrong, a young recruit with excellent scientific skills, or as Stuart Ross, a street-smart veteran. Their unique skills and personality will change how the story unfolds.