The Sun Shines Over Us
In The Sun Shines Over Us, a narrative driven visual novel,you play as Mentari, a victim of bullying who just transferred schools and is trying to recover from her traumatic past. Help her make choices through her school life and experience life-changing events that will affect her future.
In school, there are many unique students, each with their own different characters and neuroses. There are three main characters and each different platonic route depends on your choices throughout the story.
Playing as Mentari, you will be facing different characters with a different understanding and challenges of mental health. Through the game, you will discover other characters’ problems and you can also help each other through these perilous times!