The Traveler's Path
Put your logic and problem-solving skills to the test in The Traveler’s Path, a 3D spin on tile-based positional puzzles. From a bird’s eye view over forests, snowfields, deserts and more, it’s your job to help the traveller reach his destination by unscrambling the twisted footpath to his destination. Terrain is segmented into rotatable and swappable tiles. Only by thinking critically and a few steps ahead can you line up pieces of the path to lead the traveller from start to finish.
More than 50 challenging levels await, with new mechanics and obstacles added to increase challenge gradually over the course of the journey. The Traveler’s Path is a family-friendly puzzle adventure that couple creative thinking with lush fantasy themes and scenery!