The Vampires
Have you ever wanted to watch how vampires hunt? To take part in this difficult process for the purpose also it's necessary to solve logic problems? If so, then you are interested in the correct game. After all, here you have to solve difficult puzzles about how get to your destination, this may not be so easy as it seems at first glance, go through many levels and infect the vampirism of all!