The Wreck
Follow failed screenwriter Junon as she attempts to make it through the most pivotal day in her life. Relive the past, alter the present, and embrace the future - or watch Junon’s story end in a wreck.
At 36, Junon’s life is in pieces: her career has stalled, she’s emotionally numb, and her personal life is falling apart. Things come to a head when she’s called to the ER to find her estranged mother in a critical condition. This is the most important day of Junon’s life, and unless something changes, it might be her last.
Experience Junon’s memories and piece together the story of her past, including the tragic secret that lies at its centre.
Use your understanding of Junon’s trauma to change how she navigates the day, unlocking new dialogue options and healing broken relationships.
When you’re at rock bottom, there’s nowhere to go but up. Help Junon find peace with herself and discover the humor, beauty and hope that lie even on life’s bleakest days.
Created by double BAFTA nominated studio The Pixel Hunt, The Wreck features striking visuals, simple and unique gameplay mechanics and gripping dialogs, fully voiced by a cast of French actors.