Thief of Thieves: Season One
Season One contains all four volumes of this award winning game from Rival Games in one single purchase. (Voice acting and subtitles in English.)
Based on the best-selling comic by Robert Kirkman, Thief of Thieves: Season One is a story of heists and the people behind them. It’s time for Celia, protege of master thief Redmond, to make the leap from apprentice to master. A botched job takes Celia to Europe, where she joins a new team of criminals for a crime spree. Get to know your team, choose your approach on the field, but be careful – the choices you make may have drastic consequences.