This Strange Realm Of Mine
In REALM you explore your afterlife. On your quest you'll find characters in different situations, with their problems and thoughts on life. You can invite them to your tavern, a safe-haven in the midst of all the chaos. You'll also meet Ulrich, a spiritual guide who'll take you through your experience as a lost soul.
You'll come across monstrous beings who are eager to put their teeth in you. There are several ways to rid yourself of them, ranging from guns to melee weapons. Be ready to get your hands dirty and watch the blood drip slowly from the roof and walls.