Throw it! Animal Park
When you hit the same animal, it gets bigger and bigger and you get a high score!
There's also a gold buffalo that makes lots of animals fall, a silver buffalo that shakes the table, and lots of other fun stuff!
How many points can you get in a short time? Let's do our best with luck on our side!