Thy Sword
Thy Sword is a retro inspired hack and slash roguelike with procedural generated levels. Pick from different hero types like the Barbarian and Valkyrie to break the tyranny of the Dark Overlord!
Unlock additional heroes throughout your journey! Bring along a friend in 2 player cooperative mode to save the land from the Dark Overlord. Can you collect all of the crystals?