Tick Tock: A Tale for Two
In Tick Tock: A Tale for Two you and your friend find yourself trapped in an eerie world created by the skilful clockmaker Amalie Ravn. Your mission is to escape! But to do so you need to navigate a mysterious, sinister clockwork world filled with secrets and cryptic puzzles. To find the truth and ultimately escape this place, you must combine the information on both players’ screens.
Prepare yourselves for a narrative adventure where your communication skills are put to the test. Shout out instructions, discuss what you see, and listen. But remember: time is ticking.
Notice: Remember that your friend needs to buy the game as well, on their Nintendo Switch console, in order to be able to play.