Timberdoku
Timberdoku is a classic block puzzle game featuring a variety of wooden block shapes. Place block pieces on the board and clear blocks by filling a line or square. Earn points by placing and clearing as many blocks as you can. The game ends once there's no space left!
Play to your heart's content in Endless mode. There's no time limit, so the game ends when you run out of space. Try beating your best scores!
Adventure mode features 80 challenging levels with different objectives that you have to meet to complete them, from collecting gems to getting the required number of points. Can you beat all 80 levels?
Timberdoku supports button controls and touch controls, so you can play it the way you like!