Timore Redo
Noah finds himself being lonely, pressured by other people and generally lost. He doesn't show up for a date he had planned, nor to do his job, not even to see his doctor. The man doesn't know how to deal with anything that goes his way.
This story driven game features psychological horror, creepy atmosphere, gun combat, inventory system, various enemies, boss fights, extra narratives along the main storyline and it is partially a remake of the very first Timore game, with a full new tale about Noah - a man on the edge of his sanity, conscience and fears.