Tiny Troopers Joint Ops XL
Tiny Troopers Joint Ops XL is an epic bite-sized arcade shooter, filled to the brim with action-packed mini maps of mayhem!
Take control of your tiny troopers as you battle evil adversaries from around the world with a multitude of weapons. Recruit specialist mercenaries such as Medics, Machine Gunners and the Elite Delta Force to subdue enemy insurgents! Collect medals, dog tags, Intel and more during the course of each mission to ensure victory.
Experience the Zombie Wave Maps where the desert-dwelling dead are descending in droves to devour you in Operation: Zombie Storm, or fight back against a flock of poultry that ain’t paltry in ZFC, cruise and clear the airfield of cantankerous cadavers in Zombie Patrol or call in help from the skies whilst facing endless waves of Zombies in Z-End.