Get ready for Titans Pinball, a pinball machine where you have to beat mythologic creatures. The cyclops, Medusa, The minotaur, and many more are waiting for you inside the temple.
Discover all the secrets, including the minotaur's maze, a place were only the bravest warriors dare to enter and discover it's secrets.