To Be Or Not To Be
"William Shakespeare's Hamlet has finally been restored to its original second-person non-linear branching narrative format. I know! What took so long, am I right? Now it's up to YOU to decide what happens next. Play as Hamlet and revenge your father's death. Play as Ophelia and make scientific discoveries. Play as King Hamlet, Sr. and die on the first page!