To the Top, Mammoth!
Compete with other players in a tower climbing challenge! Your cute climber pets are ready to conquer the spiral stairs of the trap ridden castle tower! Race against others in multiplayer, or beat your own time, collect coins, unlock perks & cosmetics! Learn to avoid the mistakes of your past by seeing your own ghost on the stairs!
The most esteemed (and also most adorable) tower climbers gathered to challenge each other! Join them and earn your place on the versus multiplayer scoreboard!
Choose your favourite animal to overcome deadly obstacles. Sharp spikes, rolling barrels, heavy rocks, falling platforms, fire traps and jumping bombs will be in your way, and it is up to your skills, strategy (and of course luck!) to overcome all of them. Collect useful tools and abilities on your way up to survive and prosper!