A multiplayer sports game… with toasters!
Toasterball is a multiplayer physics-based sports game, quick to learn and perfect for good old game nights on a couch with friends (1-4 players local multiplayer). Because you are playing as toasters, you can naturally expect some chaotic physics, random situations, electrical hazard, and more burnt toasts than you can ever imagine. There is also a real learning curve, with pro moves and enough gameplay variants to keep on surprising you for hours.
The game includes 24 gameplay variants, 5 unique arenas, 14 legendary athletes to play as, AI toasters and a ton of options to customize your matches.
Take control of a bush in Buissons and challenge your friends in a hide and seek game up to 4 players.