Tomb of the Мask
Tomb of the Мask is an arcade game with a tortuous labyrinth full of unpredictable twists and turns. Seeking for adventure you get into a tomb where you find a strange mask. You put it on and suddenly realize that you can now climb walls - easily and promptly. And that’s when all the fun begins.