Tonight We Riot
In a dystopia where wealthy capitalists control elections, media, and the lives of working people, we’re faced with two choices -- accept it or fight for something better.
Tonight We Riot doesn’t have just one hero. Instead, you play as a movement of people whose well-being determines the success of your revolution.
“Tonight We Riot” is an unapologetically political, socialist game about worker liberation in the face of overpowering capitalism. It’s also quite a bit of fun to play."