Tools Up!
It is hard, messy work. But you don’t have to work alone in this crazy couch co-op! Join up to three friends, sit down (or not) and start a wild renovation party!
Meet a crew of renovators eager to get their job done. But most accidents happen at home: can you work effectively when there’s spilled paint on the floor and a pool of lava around the apartment?
Race against the clock as you renovate the apartments, chase delivery men and earn a star (or maybe even stars) for each level! Complete tasks to unlock more challenging missions. Hint: teamwork is the key.
Let Tools Up! show you that simple controls and a Party Mode will party up every party! So grab your controllers and remember the first rule of Tools Up!—work hard and play hard!