Toon Roads : Race & Drift
Start a race and try to take the highest place on the podium to earn as much money as possible. Unlock or buy new tracks and better cars. The game offers both race and drift modes. There are 14 different cars available in the game. You can use nitro to overtake your opponents or slow down time to enter the turn correctly.