Top Bike: Racing & Moto Drag will take you out into a world full of criminals and dangerous races!
Break all the rules and experience mind-blowing bike racing action set in a huge urban sprawl called The City. Separated into a set of districts, each with its own look and really feel. Prepare for heart-stopping and breathtaking thrills you have never seen in games before. Feel the adrenaline overload as you start racing against the biker gangs that rule The City.