Top Racer Collection brings back the 90s classic in one incredible package, bringing together three iconic games from the renowned racing franchise. With online features, get up to speed and experience the nostalgic mix of action and addictive gameplay!
The Top Racer Collection features classic titles such as Top Racer, Top Racer 2 and Top Racer 3000. In addition, the collection will feature new and exclusive content.
Originally released for older systems, Top Racer won over gamers with its engaging gameplay, vibrant graphics and iconic soundtracks.