Delivery attempted, that's a Totally Reliable Delivery Service guarantee!
Local and Online Multiplayer: Go it alone to ensure the safety of your deliveries, or join your friends and put your teamwork to the test.
Controlled Noodly Chaos: Unpredictable ragdoll physics meets snappy platforming. Sprint, leap, dive, and grapple with ease, but collide with something and you'll be knocked out cold!
A World of Distractions: Take a break from deliveries and play around! The world is chock full of toys, vehicles, and machines that can be used for work or play.