Touhou Genso Wanderer -FORESIGHT-
Reimu Hakurei loses a battle and faints. She comes to and finds herself at Hakurei Shrine.
Having regained consciousness, Reimu sets out together with her friend Marisa Kirisame to solve incidents.
◆Leveling & travel mechanics—It's okay if you lose! Get right back to the action!
Encountering the inhabitants of Gensokyo will help you acquire "boards" that can raise your basic stats.
Restore the tattered shrine to its former glory by asking for help from Suika Ibuki, who's settled there.
All characters and equipment get almost entirely new illustrations in this game!