Touhou Genso Wanderer -Lotus Labyrinth R-
The dungeon-crawler RPG Genso Wanderer is now a game with an Oversized Party System that pushes the envelope of the roguelike genre!
Now you can bring dozens of partners with you on your dungeon crawls, in addition to other quality of life improvements that make the game's systems and controls smoother than ever.
Lead tons of your favorite Touhou characters at once and conquer the impregnable Lotus Labyrinth!
In addition to the usual main party led by the player, you can assign your partners to entire other teams with their own leaders, which can then act separately.
And this equipment strengthens more than just the player. All of your party members benefit from it!