A mysterious phenomenon called "Perfect Possession" is occurring.
This is a complete port of the collaboration with Twilight Frontier, from the Touhou Project by Team Shanghai Alice.
This is a story of those observing "Perfect Possession," those exploiting it, those involved for no reason, and those trying to expose the threat hiding in the shadows…….
What begins now is the bittersweet tale of those who mistook themselves for the strongest duo.
The core mechanic of this game is "Perfect Possession" - realize a blistering high-speed tag battle where the characters form a team, and tag in and out according to the battlefield.