Towaga: Among Shadows
Towaga: Among Shadows is an action-packed game where your skill and perseverance will be severely tried. Atop the sacred temples, learn to master the light, and exorcise hordes of enraged creatures firmly set upon tearing you to shreds.
Discover devastating spells, improve your abilities, and unlock new outfits granting you the power to fight Metnal the Voidmonger and his Legion of Darkness. Progress through over 60 levels and experiment 4 different game modes while uncovering the mysterious past of the Az’Kalar through many story-driven unlockable artifacts.
Explore an enchanted land with graphics and cinematics inspired by animated movies all the while feasting your ears on an immersive soundtrack accompanying your every action in this mystical world where defeat is not an option.
Compete with your friends, rise to the top of the leaderboard and show your valor by triumphing from the vast range of achievements that will stand in your way!