Tower Climb
Meet Drogo, the baby red dragon. Help him to conquer the peak of the tower castle, so he can claim it as his new home! As he’s not a powerful and fierce dragon like the other huge monsters on his tribe, his parents sent him to a mission to claim the small castle tower of a peaceful realm. The habitats of the castle will resist to go out, and they’ll try to fight back!
Help your cute little friend to make his Ville proud! Reach to the very top of the castle to claim your new home!