Tower Of Time
Lead the ultimate party of heroes into the Tower of Time, a vertical battleground filled with lore, mystery, and combat. Combining the nuances of classic RPGs with challenging tactical combat, Tower of Time transforms each battle into a puzzle of magic and mettle. Slow or pause time to plan your every move: strategically place your warriors, control the battleground with precise spells, counter incoming waves with devastating maneuvers.