Toy Stunt Bike: Tiptop's Trials
Toy Stunt Bike is a 3D, action-packed, micro-sized motorbike trials game. Guide Tiptop the chimpanzee across thirty-six tracks set in a variety of household locations. Leap over toasters, make massive jumps onto garden chairs, use laptops as ramps and perform crazy stunts.